LED Zomerspelen

4 jun. 2024 15:30 - 18:30
Volkspark

LED Zomerspelen

Op dinsdag 4 juni vindt van 15:30 tot 18:30 uur de LED Zomerspelen plaats in het Volkspark. Voor slechts maximaal €5,- kun je genieten van een zomerstoernooi tussen de vier LED-verenigingen: Archimedes, IDent, Oxytoc en WATT. Wie zal de titel van kampioen van de LED Zomerspelen 2024 veroveren? Kom het ontdekken en vier een sportieve zomerse dag met ons mee! (In geval van slecht weer zal de activiteit verplaatst worden naar 18 juni)

On Tuesday, June 4th, from 3:30 to 6:30 PM, the LED Summer Games will take place in the Volkspark. For just a maximum of €5,-, you can enjoy a summer tournament between the four LED associations: Archimedes, Oxytoc, IDent, and WATT. Who will claim the title of champion of the LED Summer Games 2024? Come find out and celebrate a sporty summer day with us! (In case of bad weather the activity will be moved to the 18th of june)