Voorwaarden inschrijven activiteiten

Inschrijfvoorwaarden activiteiten SV Archimedes

Door je in te schrijven voor activiteiten georganiseerd door SV Archimedes ga je akkoord ​met de volgende voorwaarden:

1. Je stemt in met het betalen van de kosten voor de activiteit.
  2. Afmelding voor activiteiten kan gratis tot de annuleringsdatum die genoemd staat op de aanmeldingspagina onder “Jouw aanmelding” van de betreffend activiteit. Als dit hier niet staat is de annuleringsperiode verstreken.
  3. Afmelding voor een activiteit na de annuleringsdatum moet via een mail naar de organiserende commissie worden gedaan. De kosten van de activiteit zullen dan nog wel betaald moeten worden.
  4. SV Archimedes kan niet aansprakelijk gesteld worden voor opgelopen schade, diefstal of letsel tijdens de activiteit.
  5. Je gaat ermee akkoord dat er eventueel beeldmateriaal van jou wordt gemaakt tijdens de activiteit. In de privacyverklaring staat beschreven hoe dit beeldmateriaal eventueel verwerkt wordt.
  6. Jouw contactgegevens (volledige naam, telefoonnummer en e-mailadres) worden voor twee weken bewaard. Eventueel worden deze gegevens doorgegeven aan de GGD voor een bron- of contactonderzoek in het geval van een Covid-19 besmetting.