Wissel Algemene Ledenvergadering

Datum en tijd
8 okt. 2020 18:30 - 22:00
W3.10

De wissel algemene ledenvergadering is op donderdag 08 oktober aanstaande. De locatie van de vergadering is W3.10. Let op, dit is een locatiewijziging. Vanaf 18:00 is de inloop en we starten om 18:30. De koffie, thee en bastognekoeken zullen klaarstaan.

Tijdens deze vergadering willen wij al onze leden informeren over alles wat er afgelopen halfjaar is gebeurd en over alles wat er op de planning staat voor de rest van het jaar.
We willen graag dat je je hier voor de ALV inschrijft.

Als je niet bent ingeschreven, kan je nog wel komen. De inschrijving is zodat we de coronamaatregelen kunnen handhaven. Je kunt je aanmelding tot op de dag van de ALV annuleren. Als je iemand machtigt, hoef je je niet aan te melden.

Kan je niet aanwezig zijn tijdens de ALV? Dan kan je iemand machtigen. Het formulier hiervoor zijn vanaf heden bij het bestuur te verkrijgen in de verenigingskamer (S0.31). Op verzoek zijn deze ook digitaal te bemachtigen door een mail te sturen naar secretaris@svarchimedes.nl.